Pages: [1] 2 3 ... 12
  Print  
Author Topic: One day at Hexer's Lab  (Read 30676 times)
Hexer
Moderator
Top-fuel
*****
Posts: 839

Likes
-Given: 3
-Received: 44



« on: February 10, 2012, 04:37:10 PM »

M-am decis dupa ce nu am masina proprie pe care sa lucrez, dar am mai multe masini, motoare si pise de motorsport in constructie, sa fac un topic unde incarca pozele, si motiveaza sa fac poze...

In general lucrez simultan la 2-3-4 masini, astfel daca nu intelegeti ceva intrebati, daca nu suntesti de acord cu ceva neaparat postati, doar din asta ne invatam 

I sa incarc poze depsre ce lucrez, lucram, locuri interesante unde nasc piese de motorsport si ... prosti ce mai trec prin capul meu 

Logged

My Shop: Hexers Lab

On: FaceBook
Hexer
Moderator
Top-fuel
*****
Posts: 839

Likes
-Given: 3
-Received: 44



« Reply #1 on: February 10, 2012, 04:46:35 PM »

Incepem cu prima...

GTI-R nissan pulsar...vara am facut blocul motor, camasa HKS, biele Tomei, arbore nou de fabrica, pistoane JE, garnitura cossy, arcuri de BC, supape ... nu mai stiu dar nu stock, cand era gata a plecat la proprietar in Viena si a pus in masina, rodaj si a venitpentru soft. Momentan merge cu un gt3071R wg intern, mergea pe Power FC (de vanzare ecu)


Pana acum mergea pa 1.5 bar, so-so... era fun dar nu era peste 350 cai.
Atasez poze si comentariu unde au pierdut vro 100 de caluti.

Pierdea aer pe traseu (si la bov, dar nu am poza)



Lipsea un surub din galerie...



Lasa gaze afara la galerie...turbo mic = back pressure mare



Problema principala era intercoolerul....saptamana viitaore fac poze cu un intercooler pe care daca vedeti aruncati departe, sau sa dai in cap la care a facut.
Practic dupa calculatii era egal cu o teava de 30-35mm in diametru...
Logged

My Shop: Hexers Lab

On: FaceBook
Hexer
Moderator
Top-fuel
*****
Posts: 839

Likes
-Given: 3
-Received: 44



« Reply #2 on: February 11, 2012, 01:32:22 AM »

Am inceput cu schimbarea:
-intercoolerului (in/ex 3")
-tevilor de intercooler (pana la intercooler de la 50mm am trecut la 60.3mm, de la cooler din 60mm am modificat la 76mm)
-modificarea galeriei Tomei (era pentru s14) nici acum nu sta cum trebue...











Logged

My Shop: Hexers Lab

On: FaceBook
Hexer
Moderator
Top-fuel
*****
Posts: 839

Likes
-Given: 3
-Received: 44



« Reply #3 on: February 11, 2012, 06:21:12 PM »

Inca anul trecut am facut blocul:
-Camasi HKS pusi de noi, zalezat, honuit si ce mai era nevoie
-Pistoane JE (cu grija la sermenti, nu vin plug&play, trebuie marit distanta intre capete !!! )
-Biele TOMEI cu ARP L19 (combinatia asta e ok pana la 9500 rpm cu modificarea de cuzineti sr20)
-Arbore noua stock gti-r
-Cuzineti Nissan









Gata de razboi...



Ce e mare plus fata de multe motoare, intre capaci de cuzineti e legat, astfel nu plumba peste tot capacul = tin mai bine cuzinetii.

Logged

My Shop: Hexers Lab

On: FaceBook
Hexer
Moderator
Top-fuel
*****
Posts: 839

Likes
-Given: 3
-Received: 44



« Reply #4 on: February 12, 2012, 02:06:13 PM »

Saptamana trecuta am facut vizita la atelierul unde facem diferentiale blocante (lamele sau torsen), cutii custom.

Poze cu o cutie bmw cu 6 trepte, pentru strada dar cu craboti (fara sincroane), e facut ca sa tine peste 1000Nm, e cu dinti strambe si slefuite ca sa nu scoate zgomot in mers. Cost aproximativ 3000 euro gata asamblat si cu garantie.







Diferentiale AUDI fata - centra - spate cu lamele (pretul pe bucata ~5-600 euro).
Cel mare din spate e pentru un Ford Mustang, acum o sa facem cu 16 lamele pentru drift si peste 50% blocare.





Logged

My Shop: Hexers Lab

On: FaceBook
DOMY_M3
Racer
Top-fuel
*
Location: ORADEA
Posts: 914

Likes
-Given: 3
-Received: 119


I don`t drive fast----------I just fly low


« Reply #5 on: February 12, 2012, 11:05:52 PM »

cine vrea sa invata mechanica si performanta adevarata,aicea este momentul potrivit.sant si eu mechanic de ceva vreme,dar cel mai mult de la hexer am invatat in viata asta.in lumea de azi rar mai gasesti persoane,care fara nici un interes sau contracost ajuta la oameni.ultima oara robin hood a facut chestii de genu...
deci parerea mea este sa va uitati atent pagina asta ca puteti sa va invatati foarte mult din lucrurile postate...
Logged

www.powerfanatics-garage.com  masina mea pe youtube    Fastest Romanian RWD...ET-10.38@223km/h   1.57 60ft
RO_SUNNY
Pro-modified
****
Posts: 386

Likes
-Given: 1
-Received: 32


« Reply #6 on: February 13, 2012, 10:08:47 AM »

marfa GTIR-ul ....numai ca eu asi fi facut teava de iesire din turbo pana la intercooler mult mult mai scurta (decupand putin calandrul prin stanga radiatorului) si asi imbraca teava in banda termo.

Astea sunt problemele comune ale gtir0ului (pe care daca nici eu nu le stiu.....)
Logged
Hexer
Moderator
Top-fuel
*****
Posts: 839

Likes
-Given: 3
-Received: 44



« Reply #7 on: February 13, 2012, 08:59:42 PM »

Da, buna remarca, prima oara asa am vrut, dar din pacare exact la iesirea din turbo e suportul de motor...si am spus mai bine asa decat sa fac un cot foarte urat sudat direct pe compressor care probabil face mai mult presure lose decat plusul de 0.5m
Ori facem o alta galerie de evacuare, atunci merge fara problema cu un cot asemanator ca la cele din inox, plus am si mai mult loc intre compressor si radiator.
Decizia proprietarului sa pastram gelaria Tomei.

Inca un lucru se mai putea face, anulam suportul de motor din fata si intarim cel din spate si schimbat cauciucurile la celelalte 3 suporti...acum iara depinde cat de bine tine alu din cutie suportul de spate. Astfel in al doilea si al treclea caz putem face fara sa urca sus peste evacuare ci ramane jos ca la evo, asa e cel mai scurt.

Ps, nuprea intleg unde vrei sa mearga in varianta ta?

Ceva poze cu intercoolerul ce am promis:
Intrarea in cooler...cam oribil, ganditiva ca intrat intro curba de 130 grade cu 100km/h, masina o sa faca orice dar garantat nu ia curba...aceasi treaba si aici, practic e o restrictie, din pacate nu am avut timp sa masor dar preconizez o scadere de presiune ~0.2-0.3 bari ce e extraordinar de mult, pe un intreg traseu peste 0.1 bar deja schimb tot si aduce putere, nui gluma.



Aici sa ved cam marimile de "canale" pe intercooler, is de ~2.5 x 22 mm , super putin.
E ok pentru motorul stock, dar nu pentru 400+ cai.

Logged

My Shop: Hexers Lab

On: FaceBook
RO_SUNNY
Pro-modified
****
Posts: 386

Likes
-Given: 1
-Received: 32


« Reply #8 on: February 14, 2012, 09:19:46 AM »

Deci.....................
Eu am suporti de motor + cutie de la Nismo (care sunt din cauciuc cu duritate de 85 si sunt plini) si nu mai am tamponul din fata care si asa e un tampon de 3 lei.

Din punctul meu de vedere se poate renunta la ambele tampoane anticuplu......atat cel din fata cat si cel din spate (sau daca vrei sa fii mai catolic decat Papa.....ii poti face si pe ei rigizi)

 
Logged
Hexer
Moderator
Top-fuel
*****
Posts: 839

Likes
-Given: 3
-Received: 44



« Reply #9 on: February 14, 2012, 10:13:52 AM »

Momentan din cauza ca e atat de aproape de radiator am schimbat ambi, si fata si spate.
Cu un diff central cu lamele ai nevoie de macar una din ele altfel o sa bata ori galeria in strut bar ori cutia in caroserie.
Masina asta nui de drag race, cu ea se plimba si pe circuite

Bucsa e din piliuretan elastomer, cam 65 shore duritatea, am si material pentru 75 shore, din aia facem piesele pentru suspensie la masinile pentru care nu se fabrica sau trebuie custom.

Cele din fata:





Cele din spate:



Logged

My Shop: Hexers Lab

On: FaceBook
Hexer
Moderator
Top-fuel
*****
Posts: 839

Likes
-Given: 3
-Received: 44



« Reply #10 on: February 15, 2012, 12:49:01 PM »

Inca anul trecut a venit la mine asta:


Este vora de un r33 skyline gtr cu stroker, astfel e RB30DET, sa vandut din anglia ca are 700 cai si motorul e facut pentru 1200, pana la austria a pierdut un turbo si vro 200 cai, cand a ajuns la mine in decembrie am mers o tura si am constatat ca nu e peste 400 cai sub nici o forma...astfel am inceput inverstigatia...unde au pierdut vro 3-400 de caluti.

In momentul de fata chiulasa e dat jos, aproape a ajuns la gunoi din cauza portingului facut incorect in anglia...dar revenim la asta cand iara am in mana, acum e la atelier. Fac poze cu prostiile si impasul celor din anglia, nui prima masina ce a venit de acolo....





Logged

My Shop: Hexers Lab

On: FaceBook
tor
Racer
Pro-modified
*
Posts: 277

Likes
-Given: 1
-Received: 2



« Reply #11 on: February 15, 2012, 02:47:36 PM »

asta e a baiatului ce l-am trimis eu la tine?
nu de altceva dar nu am vazut masina lui pana acum
Logged

Toyota MR2 turbo
best E/T :12.939 -drag racing events ARAD
Hexer
Moderator
Top-fuel
*****
Posts: 839

Likes
-Given: 3
-Received: 44



« Reply #12 on: February 15, 2012, 03:51:27 PM »

NU, aia twin turbo, si aia avea mult de lucru, dar de atunci merge fara probleme la 1,6 bar cu 2 x GT28RS si multe schimbate la motor. Undeva la 600 cai dar inca e pe MAF, suntem faorte aproape de limita.

In mare avea acesi prolbeme masina asta ce cel gri...plin de T-uri pe vacum, vandut ca are 600+ cai dar il batea un e92 m3, EGT prea mare, fum negru ... practic era pus totul la loc, foarte frumos dar nu era finisat. Mia luat o luna sa gasesc toate problemele ce are, am gasit 4 furtuni fara capat, cateva surubrui in admisie erau fara filet, unul din bow-uri era crapat si inca cateva locuri unde scapa aerul, nu evea oil catch tank si am turnat jumat de litru de ulei din intercooler si multe alte maruntisuri ce trebua facute...plus un soft la sfarsit, merge pe Power FC, anul asta o facem single turbo si VEMS.

Asta e masina lui:







Logged

My Shop: Hexers Lab

On: FaceBook
Hexer
Moderator
Top-fuel
*****
Posts: 839

Likes
-Given: 3
-Received: 44



« Reply #13 on: February 16, 2012, 08:27:27 PM »

Galerie CHINA 

Galeria e de pe skyline-ul gri (de acum incolo sa zicem wide gtr), cand am dat jos sa vazut ca scapa aer pe la garnitura spre chiulasa si la WG nu culca bine valva plus era crapat...undeva sub o sudura frumoasa facuta cu stick 

Made in UK









Dar nui treaba...ca si langa sudura stock e crapat...



se vede la WG ca nu culca bine:



Si de ce crapa galeria:





Unde caldura e cel mai mare nu e sudat, numai asa frumos cu putin material adaos de exterior.
In principiu nus foarte rele galeriile astea, dar inainte de montat trebuie resudat si idn exterior si la exterior unde se vede ca e problematic...dupa asta tratat termic (pe partea de chiulasa pus pe o bucata de fier si pus in cuptor pentru 5-10 ore la ~900 grade) si numia dupa asta facut planul, altfel 90% ca in urmatorii luni mai dai jos de 1-2 ori pana ce gaseste locul si stresul dupa sudura isi face efectul...


Acum vine plasma cutter si fac ce trebuia sa faca chinezul....termin lucrarea 
Logged

My Shop: Hexers Lab

On: FaceBook
RO_SUNNY
Pro-modified
****
Posts: 386

Likes
-Given: 1
-Received: 32


« Reply #14 on: February 17, 2012, 04:28:33 PM »

Mama Zoli....concentreaza-te putin inainte sa scrii in limba romana ca ma doare creierul cand citesc.....
Nu e prea citet!

 
Logged
Pages: [1] 2 3 ... 12
  Print  
 
Jump to: