Pages: [1] 2 3
  Print  
Author Topic: REGULAMENT 2014  (Read 12462 times)
gaju
Moderator
Top-fuel
*****
Age: 38
Location: oradea
Posts: 1193

Likes
-Given: 20
-Received: 115



« on: September 27, 2013, 01:16:55 PM »

se va discuta la festivitatea de premiere , probabil la sf noiembrie

- ca si info : la categoria profi - roll-cage-ul va deveni obligatoriu
                                           - diesel : evacuarea orientata in sus

alte sugestii ?
Logged

NISSAN z32 POWER
Rius
Super-street
***
Age: 38
Location: Constanta
Posts: 134

Likes
-Given: 20
-Received: 10



« Reply #1 on: September 27, 2013, 03:35:37 PM »

  Incadrarea clara a wenkel-ului in s1 sau s2

Type    RENESIS 13B twin rotor - rotary engine
Displacement
[cc]    1308 Normal Aspirated


    Au fost destule batai de cap cu ele

   Si ar mai fi o chestie in cazul unui swap ... propietarul sa poata dovedi la cererea organizatorului tipul motorului prin serie poansonata pe bloc.....Asta apropoh certurilor cu opelul astra de 2,5 care e 3.0 sau 3.2...care oricum pentru un 2,5 tractiune fata scoate low 13...fara multe modificari...foarte ciudat
Logged

"Life is about passions. Thank you for sharing mine" - MSC
reyes
Stock
*
Posts: 7

Likes
-Given: 10
-Received: 0


« Reply #2 on: September 27, 2013, 04:27:32 PM »

   Sper sa te mai gandesti la roll cage-ul obligatoriu la Profi. Mi se pare exagerat. Cel putin pana la un anumit ET. Ce rost are sa pui roll cage intr-o masina de drag, FWD de 13 secunde ?  Nu vorbesc aici de masini din care s-a taiat grav, sau RWD foarte puternice , la care exista un risc.  Sunt masini care sunt la street ca nu au interior, din care nu s-a taiat. Pentru ce sa isi puna roll cage ? Sa ingreuneze masina cu 40 de kg ?
 Sau daca insisti totusi sa faci aceasta modificare, macar atunci permite participarea la Street fara interior.
Mai bine luam modelul englez decat cel bulgar.
Logged
DOMY_M3
Racer
Top-fuel
*
Location: ORADEA
Posts: 914

Likes
-Given: 3
-Received: 119


I don`t drive fast----------I just fly low


« Reply #3 on: September 28, 2013, 09:46:44 AM »

si parerea mea este ca roll cageul este exagerat.sant multe masini scumpe de strada,cele care nu merge la street poate numa din cauza cauciucurilor.dau un exemplu:z4 compressor nu o sa puna cusca...la street nu poate sa merga din cauza cauciucurilor(dupa regulament nu e voie dar vad ca wpp,squid si inca multe masini se da la street cu cauciucurile alea..)iar la profi din cauza lipsei de cusca..deci multe masini ori nu o sa mai vina la curse,ori o sa faca un roll cage numa de forma sa aiba 10kg,care mai repede omoara decat salveaza viata..
Logged

www.powerfanatics-garage.com  masina mea pe youtube    Fastest Romanian RWD...ET-10.38@223km/h   1.57 60ft
reyes
Stock
*
Posts: 7

Likes
-Given: 10
-Received: 0


« Reply #4 on: September 28, 2013, 10:16:51 AM »

   Foarte bune argumentele tale Domy.
 Sunt si foarte masini FWD, RWD si AWD de strada care concureaza la profi, inclusiv tu Cristi. Si nu cred ca o sa iti tai din bord si din usi sa iti montezi roll cage nici tu nici alte bijuterii pe 4 roti ce concureaza acum la profi: Ghita, Domy,Ciprian,Massimo, etc.. Si nici ca o sa participi la street cu un motor modificat substantial, sa te dai cu GTR-uri cu soft si evacuare pe care le bati cu o secunda si jumatate.  Cred ca asta ar dauna si spectacolului. Sa nu uitam duelul intre ARO si BOH la profi, ARO-ul avand interior si cateva kg bune in plus.
  Mai intervine si urmatoarea problema : sa fii  obligat sa stai la coada la street si sa ti se incinga motorul.
 In Anglia regulamentul este mult mai liber. Cred ca trebuie lasat la latitudinea fiecaruia cum isi pregateste masina. Nu cred ca sunt la profii inconstienti care sa isi riste viata lor in primul rand. Din ce am vazut sunt oameni cu destula experienta. Si sa spunem ca totusi  o masina nu este sigura, tu ca organizator ai posibilitatea sa nu o lasi sa concureze. Nu trebuie sa fie afectata toata clasa profi de cateva masini duse la extrem.
Logged
wpp
Stock
*
Posts: 1

Likes
-Given: 0
-Received: 0


« Reply #5 on: September 28, 2013, 12:44:37 PM »

si parerea mea este ca roll cageul este exagerat.sant multe masini scumpe de strada,cele care nu merge la street poate numa din cauza cauciucurilor.dau un exemplu:z4 compressor nu o sa puna cusca...la street nu poate sa merga din cauza cauciucurilor(dupa regulament nu e voie dar vad ca wpp,squid si inca multe masini se da la street cu cauciucurile alea..)iar la profi din cauza lipsei de cusca..deci multe masini ori nu o sa mai vina la curse,ori o sa faca un roll cage numa de forma sa aiba 10kg,care mai repede omoara decat salveaza viata..

Hoosier quick time pro au DOT !!!

Si eu sunt de parere ca ar trebui roll cage obligatoriu sub un anumit timp
Logged
gaju
Moderator
Top-fuel
*****
Age: 38
Location: oradea
Posts: 1193

Likes
-Given: 20
-Received: 115



« Reply #6 on: September 28, 2013, 08:01:54 PM »

 E un pct de plecare , decizia se ia la fest de premiere , asa ca ar fi bine de structurat idei pana atunci
Logged

NISSAN z32 POWER
Kelu
Moderator
Top-fuel
*****
Age: 39
Location: Bucuresti - Constanta
Posts: 701

Likes
-Given: 25
-Received: 38



« Reply #7 on: September 28, 2013, 08:52:11 PM »

Revin cu o propunere care o tot fac de vreo 2 ani incoace.

Categoria street trebuie sa fie inlocuita de o categorie de "incepatori" (poate fi numita cum vreti voi), aceasta categorie trebuie sa fie locul unde oameni simpli de pe strada incearca pentru prima oara acest hobby/sport in cadru legal. Daca ii punem pe nou veniti in aceeasi oala cu oameni experimentati inca din prima zi vor fi dezamagiti.

In aceasta categorie ar trebui sa primeze mai mult soferul decat masina, si aici vin cu propunerea ca finalele sa fie date dupa genul de bracket racing (cursele cu handicap - detalii: http://en.wikipedia.org/wiki/Bracket_racing) cu categorii de timp 13s, 14s, 15s etc. Calificarile sunt la fel ca pana acum unde se vor putea da cu prietenii sau alte masini aseamanatoare, iar finalele in functie de timpii scosi in calificari se vor incadra la o grupa de timp, nu va exista campionat anual, nu vor exista premii, doar o diploma si un clasament per eveniment.

In aceasta categorie un concurent poate sta maxim 2 sezoane, dupa care trebuie sa concureze la categoria superioara (profi).

Se va ajunge la un numarul crescut de masini la profi dar in felul asta se va putea justifica aparitia unor noi grupe de profi.

PS: Este o propunere.




Logged

Opel GT - Best E/T:13.30
DOMY_M3
Racer
Top-fuel
*
Location: ORADEA
Posts: 914

Likes
-Given: 3
-Received: 119


I don`t drive fast----------I just fly low


« Reply #8 on: September 28, 2013, 09:47:25 PM »

nu e bine nici aia,ca sub o anumita timp trebe cusca,fiindca cu un golf 1 de 12 sec e de 100 de ori mai periclos decat un gtr de 9 sec.
Logged

www.powerfanatics-garage.com  masina mea pe youtube    Fastest Romanian RWD...ET-10.38@223km/h   1.57 60ft
geox`
Super-street
***
Age: 26
Location: Tulcea
Posts: 107

Likes
-Given: 30
-Received: 19


Masina ta s-a nascut o copie, fa-o sa moara unica!


« Reply #9 on: September 30, 2013, 03:28:59 PM »

nici eu nu cred ca introducrerea roll cage`ului e o idee buna.Fiecare kg conteaza ... cel putin la profi.
" multe masini ori nu o sa mai vina la curse,ori o sa faca un roll cage numa de forma sa aiba 10kg,care mai repede omoara decat salveaza viata " bine punctat ..mai bine s-ar lucra la regulament pt sistemul de franare , parasuta etc...
Logged

gaju
Moderator
Top-fuel
*****
Age: 38
Location: oradea
Posts: 1193

Likes
-Given: 20
-Received: 115



« Reply #10 on: October 17, 2013, 08:34:25 AM »

pt sezonul competitional 2014 ne gandim la introducerea unor grupe de amatori

optiunile ar fi :
- grupa de aspirat pana in 4000 cmc si grupa de supraalimentat
- grupa de timp pe secunde 13.00-> 13.99 , 14.00 - 14.99 , 15 .00 -> +++
grupa de amatori va fi delimitata strict ( cauciucuri strada , fara semislick , slick , fara elemente de usurare , etc )

totodata , as vrea cumva ca ursii turbo gravi sa se mute la profi , eventual marim limita la rwd pe ap3

regulamentul final , va fi discutat la festivitatea de premiere
pana atunci , asteptam pareri !!
Logged

NISSAN z32 POWER
patraolea
Stock
*
Posts: 15

Likes
-Given: 2
-Received: 0


« Reply #11 on: November 24, 2013, 12:37:59 PM »

Parerea mea e ca tre sa apara o grupa noua la profi... dat fiind ca sunt multe masini cu specificati si targheturi diferite
 sau largite cele existente
Logged
Lav77
Super-street
***
Posts: 164

Likes
-Given: 26
-Received: 12



« Reply #12 on: November 26, 2013, 09:03:58 AM »

pt sezonul competitional 2014 ne gandim la introducerea unor grupe de amatori


S-ar putea sa aveti mut prea multa "aglomeratie" inutila la grupele de amatori. Drag-racing-ul este totusi un sport pentru cei care au "cu ce" si nici publicul nu are ce sa vada la masini de peste 15 secunde.
Logged
dragusu
Racer
Pro-modified
*
Age: N/A
Location: Bucuresti/buzau
Posts: 327

Likes
-Given: 2
-Received: 10



WWW
« Reply #13 on: December 18, 2013, 09:22:03 PM »

decizii finale ceva concret?ptr anul 2014?
Logged

www.powertechperformance.ro
www.powerteambuzau.ro
CHIPTUNING si anulare DPF in BUCURESTI by
POWER TECH PERFORMANCE
Tel:
0733.181.991
kenzo
Stock
*
Posts: 27

Likes
-Given: 0
-Received: 2

www.polepositionracers.ro


« Reply #14 on: January 07, 2014, 12:19:27 PM »

Un program competitional,regulament nou,ceva grupe pe cand se posteaza?
Logged

Pages: [1] 2 3
  Print  
 
Jump to: