Pages: 1 [2] 3
  Print  
Author Topic: REGULAMENT 2014  (Read 14398 times)
gaju
Moderator
Top-fuel
*****
Age: 38
Location: oradea
Posts: 1202

Likes
-Given: 20
-Received: 115



« Reply #15 on: February 18, 2014, 10:13:40 AM »

sper ca pana la inceput de martie,aprox , sa am niste date estimative , regulamentul final se dezbate la festivitatea de premiere(de care nu am uitat ) care va fi tot undeva la inceput de martie

- ca si teme noi

                - roll cage la profi daca se aduc modificari structurale la caroserie
                - la ap4 vor fi modificari fie prin mutarea rwd in ap3 fie prin aparitia unei noi grupe "special" unde vor intra masini sub un anumit timp
                - la diesel profi - avacuarea orientata in sus

va tin la curent
Logged

NISSAN z32 POWER
DOMY_M3
Racer
Top-fuel
*
Location: ORADEA
Posts: 914

Likes
-Given: 3
-Received: 119


I don`t drive fast----------I just fly low


« Reply #16 on: February 19, 2014, 09:26:30 AM »

parerea mea:mutarea masinilor din ap4 in ap3 nu cred ca o sa placa concurentii din ap3 si undeva nici nu e correct.solutia la aceasta problema ar putea sa fie,sa ramana ap3  si ap4 exact cum a fost pana acuma si sa apara o grupa noua de ex grupa speciala in care intra masinile cele care are recordul de x,xx(9.70 de ex..)si asa nu nenorocesti pe nici o categorie...
Logged

www.powerfanatics-garage.com  masina mea pe youtube    Fastest Romanian RWD...ET-10.38@223km/h   1.57 60ft
ss_cipri
Pro-modified
****
Posts: 270

Likes
-Given: 37
-Received: 21


« Reply #17 on: February 20, 2014, 06:37:26 PM »

Si asa cum mai esti tu motivat cu ursul sa scoti 9.69? Sau oricare alta masina cu tractiune spate unde trebuie investit foarte mult sa ajungi macar la timpul ala.
O sa ajungi intr-o grupa unde pierzi la fiecare finala, pentru ca automatele nu gresesc si integralele nu prea pierd aderenta...

Acum o sa inceapa iar polemici ca adevaratii pasionati merg sa se dea pt. timp si nu ca sa castige 

Pentru integralele din AP4 trebuie creata alta grupa.
Logged
geox`
Super-street
***
Age: 27
Location: Tulcea
Posts: 107

Likes
-Given: 30
-Received: 19


Masina ta s-a nascut o copie, fa-o sa moara unica!


« Reply #18 on: February 22, 2014, 04:40:39 PM »

ap4 impartita in grupe separate RWD si AWD gen:

AP4 – peste 2500 supra alimentat RWD
AP5 – peste 2500 supra alimentat AWD
Logged

radu_tdi
Stock
*
Location: Bucuresti
Posts: 3

Likes
-Given: 0
-Received: 0



« Reply #19 on: March 15, 2014, 04:09:56 PM »

ceva noutati ?? 
Logged
Evo-jr
Stock
*
Posts: 11

Likes
-Given: 3
-Received: 1


« Reply #20 on: March 20, 2014, 08:36:41 PM »

vreeeeeem curseeeeee!!!
Logged
Lav77
Super-street
***
Posts: 164

Likes
-Given: 26
-Received: 12



« Reply #21 on: March 24, 2014, 02:14:47 PM »

Posibil sa gasesti calendarul pe facebook (https://ro-ro.facebook.com/Drag.Racing.Romania). Eu am oroare de facebook si nu vreau sa-mi fac cont asa ca nu stiu ce e atasat la Calendar 2014,  Tongue.
Logged
Evo-jr
Stock
*
Posts: 11

Likes
-Given: 3
-Received: 1


« Reply #22 on: March 24, 2014, 04:17:32 PM »

nu e nimic nou! fac trimitere aici pe site!!
daca n am verificat eu bn si exista ceva informatii noi, va rog sa le postati si aici!!
Logged
crystip84
Stock
*
Age: 34
Location: Bucuresti/Buzau
Posts: 7

Likes
-Given: 2
-Received: 0



« Reply #23 on: March 28, 2014, 11:33:17 AM »

sper ca pana la inceput de martie,aprox , sa am niste date estimative , regulamentul final se dezbate la festivitatea de premiere(de care nu am uitat ) care va fi tot undeva la inceput de martie

- ca si teme noi

                - roll cage la profi daca se aduc modificari structurale la caroserie
                - la ap4 vor fi modificari fie prin mutarea rwd in ap3 fie prin aparitia unei noi grupe "special" unde vor intra masini sub un anumit timp
                - la diesel profi - avacuarea orientata in sus

va tin la curent


Salutare,

Am rugamintea, bineinteles daca se poate, sa se posteze un calendar estimativ cu cursele pe anul 2014.

Logged

Astra Coupe Turbo
gaju
Moderator
Top-fuel
*****
Age: 38
Location: oradea
Posts: 1202

Likes
-Given: 20
-Received: 115



« Reply #24 on: March 30, 2014, 12:39:06 PM »

sezon dragracing 2014

etapa 1 - 10/11 mai - Tulcea
etapa 2 - 14/15 iunie Oradea sau Arad
etapa 3 - sept - Arad sau Oradea
etapa 4 - oct - Tulcea

tarife participare

amatori - 80 ron
street - 100 ron
profi - 150 ron

Grupe de participare

AMATORI - fara restrictii bazate pe cilindree , tractiune , fara finale , se adreseaza in mod special celor veniti fara pretentii la clasament

PROFI

AP1 - pina la 1600 cmc supraalimentat FWD
- pina 3000 aspirat RWD,FWD

AP2 - intre 1600 si 3000 supraalimentat FWD
- intre 3000 si 4200 aspirat FWD,RWD

AP3 - sub 2950 supra alimentat RWD sau AWD
- peste 4200 aspirat FWD,RWD
- peste 3000 supraalimentat FWD

AP4 - peste 2950 supra alimentat RWD sau AWD
- LIMITA DE TIMP : 9,75 SEC
AP 5 - orice masina sub 9,75 sec
AP 6 - Diesel

STREET

S1
- pina la 1590 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- pina la 1000 cmc supraalimentat , tractiune fata FWD si spate RWD
- pina la 1500 cmc diesel , tractiune fata FWD si spate RWD

S2
- intre 1591 cmc si 2200 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1001 cmc si 1399 cmc supraalimentat ,tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1501 cmc si 1700 cmc diesel , tractiune fata FWD si spate RWD

S3
- intre 2201 cmc si 2980 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1400 cmc si 1600 cmc supraalimentat , tractiune fata FWD si spate RWD

S4
- intre 2981 cmc si 3800 cmc , NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1601 cmc si 2550 cmc supraalimentat , tractiune FWD
- intre 1601 cmc si 2200 cmc supraalimentat , tractiune RWD

S5
- peste 3801 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 2201 cmc si 3300 cmc supraalimentat tractiune RWD
- peste 2551 cmc supraalimentat , tractiune FWD

S6
- pina la 2800 cmc supraalimentat tractiune AWD
- pina la 4200 cmc NA , tractiune AWD
- peste 3301 cmc supraalimentat , tractiune RWD

S7
- peste 2801 cmc , supraalimentat , tractiune AWD
- peste 4201 cmc , NA , tractiune AWD

S8
- intre 1701 si 2200 cmc diesel FWD,RWD,AWD

S9
- peste 2201 cmc diesel FWD,RWD,AWD

MOTO

M1 - pana la 600 cmc NA
M2 - intre 600 si 950 cmc NA
M3 - peste 950 cmc NA
M4 - special

O SA URMEZE SI REGULAMENTUL
Logged

NISSAN z32 POWER
Evo-jr
Stock
*
Posts: 11

Likes
-Given: 3
-Received: 1


« Reply #25 on: March 30, 2014, 04:49:25 PM »

doar 4 etape anul asta? sau mai pot aparea pe parcurs?
la brasov nu  v ati mai inteles?
Logged
Horicutz
Super-street
***
Age: 27
Location: Oradea
Posts: 178

Likes
-Given: 21
-Received: 23


Bone stock


« Reply #26 on: March 30, 2014, 05:11:10 PM »

Ca si adaugare la ultima postare; astazi a avut loc o intalnire intre membrii DRE din partea de vest si am discutat unele chestii. Vor avea loc cateva schimbari in organizarea echipei si de asemenea in organizarea mersului curselor, din cele care va afecteaza in mod direct ca si participanti sau spectatori, as vrea sa amintesc:

1. LIMITAREA ACCESULUI PUBLIC IN TIMPUL INSTALARII ECHIPAMENTULUI DE CRONOMETRARE - in acest fel speram sa eficientizam timpul de instalare fara sa o taraganam aiurea cu discutii care pot avea loc la fel de bine dupa ce totul e gata

2. VREM SA ELIMINAM PAUZA DINTRE BURNOUT SI ALINIEREA LA START; VOM AVEA NEVOIE DE ACORDUL DVS. SA NOTAM NUMERELE DE CONCURS DOAR PE GEAMURILE DIN DREAPTA ALE MASINILOR, INTR-UN MOD CAT MAI VIZIBIL SI LIZIBIL DE LA DISTANTA MARE - in acest fel, vom elimina timpul mort dintre burnout si aliniere, si gumele raman calde.

3. VOM ELIMINA RESPONSABILITATEA ECHIPEI DE A ALINIA MASINILE PENTRU FINALE; SE VOR AFISA CLASAMENTELE IN TIMP REAL SI PIRAMIDELE CU FINALELE PENTRU FIECARE GRUPA - este responsabilitatea fiecarui participant sa isi stie locul in clasament si numarul masinii; in finala va fi alocat un timp de 2-3 minute pentru prezentarea la start, in caz contrar, se trece la descalificarea masinii care nu este prezenta, membrii DRE nu vor mai alerga printre masini cu liste in mana, vom amenaja un punct de informatii, unde se vor afisa: GRUPELE, REGULAMENTUL si FINALELE care va fi pozitionat undeva in parcul rece, la accesul tuturor.

4. VOM REDUCE DRASTIC NUMARUL DE PERSOANE CARE AU ACCES LA CORTUL CU CRONOMETRAREA - in trecut au avut loc prea multe incurcaturi din cauza numarului mare de persoane care s-au strans in cort, limitand vizibilitatea la start sau pista.

Acestea fiind zise, vom face tot posbilul sa ne ridicam la asteptarile dvs. ca si pana acum, si speram sa ne vedem cu bine in numar cat mai mare in noul sezon!
Logged

"We've got a straight-six in the front, a gearbox in the middle, all the drive goes to the back...that's page 1, chapter 1, from the petrol-sexual handbook"
gaju
Moderator
Top-fuel
*****
Age: 38
Location: oradea
Posts: 1202

Likes
-Given: 20
-Received: 115



« Reply #27 on: April 28, 2014, 12:04:52 PM »

regulamentul final pt sezon 2014

* regulament ro_2014.pdf (278.73 KB - downloaded 194 times.)
Logged

NISSAN z32 POWER
radu_tdi
Stock
*
Location: Bucuresti
Posts: 3

Likes
-Given: 0
-Received: 0



« Reply #28 on: June 07, 2014, 10:30:47 PM »

Se tine etapa de pe 14/15 ? Daca da , Arad sau Oradea ?
Logged
mk16v
Stock
*
Posts: 2

Likes
-Given: 0
-Received: 0


« Reply #29 on: June 08, 2014, 07:29:17 AM »

Banuiesc ca s-a amanat daca nu s-a anuntat nimic pana acum.
Logged
Pages: 1 [2] 3
  Print  
 
Jump to: