Pages: 1 ... 3 4 [5]
  Print  
Author Topic: MITSUBISHI EVO IX negru - Craiova  (Read 17232 times)
radu_lkv
Super-street
***
Age: 36
Location: Craiova
Posts: 128

Likes
-Given: 6
-Received: 2


« Reply #60 on: May 11, 2010, 09:45:22 PM »

am participat la cursa asta pt ca aveam "doar" 9 cupe de pe bucovat si imi "lipsea" inca una...am zis ca o sa fie ultima participare, dar "din pacate" am primit 2 cupe/diplome...una pt locul 1 la clasa si alta pt locul 1 la general...deci  am luat-o de la capat...poate ma opresc la 20
Logged

EVO 9 redefines my cornering
radu_lkv
Super-street
***
Age: 36
Location: Craiova
Posts: 128

Likes
-Given: 6
-Received: 2


« Reply #61 on: May 11, 2010, 10:00:35 PM »


ce incet pare de afara 
Logged

EVO 9 redefines my cornering
milad
Pro-modified
****
Age: 31
Location: Timisoara
Posts: 331

Likes
-Given: 5
-Received: 1



« Reply #62 on: May 12, 2010, 12:34:35 PM »

frumos .. Felicitari!
Logged

radu_lkv
Super-street
***
Age: 36
Location: Craiova
Posts: 128

Likes
-Given: 6
-Received: 2


« Reply #63 on: July 21, 2011, 06:23:24 PM »

Se pare ca dupa o pauza de mai bine de 1 an, am revenit la start, la fel ca si inainte, JUST FOR FUN !

Masina s-a comportat normal pt conditiile date: venit pe roti de la 600 km distanta, plecat pe roti, au fost si probleme, dar sper ca de sapt viitore sa le pot rezolva pe majoritatea:
- temperatura aerului f mare, masina intrand in safe mode....solutia: am achizitionat deja injectia de apa metanol pt stand alone
- am schimbat cu 3 zile inainte de cursa solenoidul care comanda wastegate-ul (merci Jeff) si masina trebuia resoftata deoarece boostul a crescut putin...solutia: resoftare
- setarea LC pt competitiile de coasta, pt asfalt, s-a dovedit a nu fi buna pt aderenta mult mai buna de pe pista de drag, masina dand "in nas" chiar si cu o presiune de 4 bari in roti!! ... solutia: ridicat turatia de LC cu 500rpm si boostul cu 0,2 bari
- detonatii la greu din cauza benzinei execrabile....cum am terminat rezervorul pe A2 si am alimentat din alta parte, masina a mers perfect
- pe treapta a 4-a, cateodata, mi se aprindeau cele trei becuri de la ACD (tarmac, gravel, snow) si imi cadea boostul din 2,2 bari la 0,9 bari cu ~ 50m inainte de final....cauza se stricase TPS-ul, l-am schimbat de curand
- cea ma urata dintre toate este cu cutia de viteze...solutia...jucat la LOTTO, castigat si cumparat una noua , sau comandat sincron tr 3, manson 3-4, pinion tr3, dat jos cutia, schimbat piesele si montat la loc...asta mai dureaza

Sper ca pana la urmatoarea cursa sa mai pot scadea un min 0,5 secunde....

Legat de mine pot spune ca am ramas total dezamagit, pauza competitionala facandu-se simtita din plin asupra reflexelor...in semifinala nici macar nu am vazut ca semaforul s-a facut verde, eu inca asteptand sa se aprinda bucurile de stage/prestage...la fel pot spune ca tactica de aliniere la start a lipsit din plin...poate data viitoare o sa fiu mai ager
Logged

EVO 9 redefines my cornering
daflyer
Super-street
***
Posts: 125

Likes
-Given: 15
-Received: 2


« Reply #64 on: August 08, 2011, 09:20:39 AM »

modest ca intotdeauna ! te asteptam la Tulcea in 20.08 - 21.08
Logged
Pages: 1 ... 3 4 [5]
  Print  
 
Jump to: