Pages: [1] 2 3 4
  Print  
Author Topic: VW Golf 5 GTI - Sound Identity - Oradea  (Read 17298 times)
sound identity
Racer
Pro-modified
*
Posts: 309

Likes
-Given: 4
-Received: 16


« on: February 21, 2010, 01:03:45 AM »

  SALUTARE tuturor
ma numesc sandu sunt din oradea si detin un golf 5 gti,sunt un mic instalator car audio cu vechime de 10 ani in domeniu si am inceput sa prind gust de la decibeli si la pedala de acceleratie
golfuletzu meu are un istoric destul de mare dar cu rabdare va prezint multe detali de la el.Stadiul lui actual este stoc totul imbunatatit cu un soft REVO undeva la 250hp la motor ceea ce cam au multi cu banuti putini investiti....sincer este ceva de vis un mk5 avand in vedere ca am inceput cu mk2 3 4 inca un 4 si am ajuns si la 5 gti ce era un vis de al meu ...sa nu va plictisesc prea mult va spun ce tratament il asteapta in decurs de 1 luna ....de ce 1 luna? ..momentan se pregateste exteriorul kit complect bara fata spate praguri capota modificata ...atat estetic....iar vitaminele ce il asteapta sunt :
turbina k04
injctoarele s3
evacuarea complecta miltek downpipe miltek si catalizator sport 100 particule
intercooler forge twin turbo
blow off HKS
fk pres oil,temp oil,afr,boost
arcuri 40

mai sunt anumite piese minore de inlocuit dar grosu deja il asteapta dupa ''cosmetizare''
am sa am nevoie si de sfaturile voastre daca va aveti cu gtiurile astea

1-ce sistem de franare ar fi util pentru 350hp cu plus?
2-suspensiile sunt indicat de schimbat daca treci pe alta fortza?
3-suporti tampoane motor tre schimbate?
4-la liniutze jante pe 17 sau 18 sa folosesc?
5-ce cauciucuri sa imi iau?

am sa revin cu poze detalii pe compu asta nu am poze dar promit ca va incarc cu ele la greu
apropo daca aveti nevoie de ajutor in domeniul car audio va stau la dispozitie la maxim garantat ca va pot ajuta pana la cele mai mici detalii ..in schimb aici am nevoie de ajutorul vostru ca la sportu asta nu ma prea am dar invat repede
ma pot mandri cu un loc 3 de anu trecut la baia mare primu meu merit in domeniul acesta
Logged
Jeff
Dragracer
Top-fuel
*****
Location: Timisoara
Posts: 2102

Likes
-Given: 43
-Received: 130


With great power comes great responsibility


« Reply #1 on: February 21, 2010, 01:14:50 AM »

Bine ai venit p-aci!
Legat de intrebarile specifice GTI ii las pe cunoscatori sa vorbeasca, la roti insa iti recomand pe 17" pt dragracing, un diferential autoblocant pe fata (daca se gaseste) si cauciucuri moi si aderente, de preferat semislickuri daca te satisfac si la condusul zilnic.
Logged

EVO IX - 11.20 sec 1/4 mile
Jeremy Clarkson said:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.

Servicii de chiptuning!
flo
Super-street
***
Posts: 131

Likes
-Given: 27
-Received: 3


WWW
« Reply #2 on: February 21, 2010, 02:39:38 AM »

.........,sunt un mic instalator car audio cu vechime de 10 ani


mic?? ai 95 de kile.....
Logged

"If it has TITS or WHEELS it will give you problems...."
Cristi_Xp
editor
Super-stock
*
Age: 32
Location: Timisoara
Posts: 78

Likes
-Given: 1
-Received: 0



« Reply #3 on: February 21, 2010, 11:11:34 AM »


fk pres oil,temp oil,afr,boost

incearca alta firma in afar de FK ca nu prea indica bine.
Ala de afr e in plus , la 200 si de euro luai AEM cu sonda wideband cu tot
Logged
sound identity
Racer
Pro-modified
*
Posts: 309

Likes
-Given: 4
-Received: 16


« Reply #4 on: February 21, 2010, 11:17:03 AM »

aici e dovada mea de nepriceput ....si am nevoie de voi ...dar de inceput poate merg multumesc de sfat ,dupa prafu asta de criza le ejectez daca ziceti ca nu sunt corecte oricum deocamdata pana nu le pornesc si cineva imi si zice ce tre sa fiu atent la ele pentru mine sunt postere
Logged
BNZ
Racer
Top-fuel
*
Age: 38
Location: Timisoara
Posts: 683

Likes
-Given: 16
-Received: 23



« Reply #5 on: February 21, 2010, 11:36:39 AM »

Unu din oamenii cu care te distrezi la curse,in pauzele de povesti !
Wellcome !
Logged
gaju
Staff
Top-fuel
******
Age: 27
Location: oradea
Posts: 1210

Likes
-Given: 20
-Received: 114



« Reply #6 on: February 21, 2010, 11:51:43 AM »

Bine ai venit Sandu!!

as merge pe AEM sau PLX
un AFR,Boost si daca vrei un EGT
Logged

NISSAN z32 POWER
BNZ
Racer
Top-fuel
*
Age: 38
Location: Timisoara
Posts: 683

Likes
-Given: 16
-Received: 23



« Reply #7 on: February 21, 2010, 11:56:33 AM »

haha,l-ai pus la pamant cu atatia termeni !
Logged
gaju
Staff
Top-fuel
******
Age: 27
Location: oradea
Posts: 1210

Likes
-Given: 20
-Received: 114



« Reply #8 on: February 21, 2010, 11:58:56 AM »

las ca il lamuresc luni "face to face"
dar stie si el 
Logged

NISSAN z32 POWER
dan_veres
Racer
Super-street
*
Posts: 159

Likes
-Given: 0
-Received: 0



« Reply #9 on: February 21, 2010, 12:31:43 PM »

  Na bine TATI ..ai gasit si tu in sfirsit forumul.......sa folosesti cit mai ..repede...masina asta ..sa o vedem pe pista ...si io ..legat de sfaturi ..tot tre sas trec pe la tine .ca nici acum nu mere pe spate bassul ...si nici video nu vad ...
Logged

DOMY_M3
Racer
Top-fuel
*
Location: ORADEA
Posts: 914

Likes
-Given: 3
-Received: 119


I don`t drive fast----------I just fly low


« Reply #10 on: February 21, 2010, 11:01:45 PM »

bine ai venit moreeee
Logged

www.powerfanatics-garage.com  masina mea pe youtube    Fastest Romanian RWD...ET-10.38@223km/h   1.57 60ft
sound identity
Racer
Pro-modified
*
Posts: 309

Likes
-Given: 4
-Received: 16


« Reply #11 on: February 21, 2010, 11:09:54 PM »

mersi moreee ...m-am ratacit si io paci da stau asa mai rusinos si nu zic nimic ca poate rade lumea de mine  

danee io am intrat aici in mijlocul profesorilor de fuga ,,,da tu ce dvd ti-ai luat stii ine ca cel mai naspa e model de varf fata de al tau deobicei stii bine se leaga 1 fir la masa si gata da al tau nu asculta aceasta comanda numai din cand in cand....iar legat de bas daca tu iti dai curent la masina ca o pornesti rar tre sa te uiti si la siguranta centrala ca poate a cedat

revenind la masinutza mea nu stiu sa va prezint tot istoricul ei de cand l-am cumparat si aveam faru pe scaunu din fata sau sa va arat concret ce va iesi din el acu?momentan suntem la inceperea barii spate care dureaza max 3 saptamani ,bara fata gata prag gata suport ceasuri gata intercooleru montat in locasul lui original are adaptatie de prindere  deoarecre raman cu ambele si cu intercooleru original asa am fost sfatuit ...si am incredere mare in omul care mi-a ziso ...asa o mica parere sunteti si voi pozitivi in acest sens?
Logged
SM-91-JDM
Super-street
***
Posts: 167

Likes
-Given: 0
-Received: 0


« Reply #12 on: February 22, 2010, 07:58:28 AM »

Bine ai venit pe acest forum,si sper sa ne vedem cat de curand.Apropo de jenti si cauciucuri,consider ca cel mai in masura sa iti dea un sfat bun este Gergo,dar pana atunci parerea mea e sa mergi cu jenti pe 17,cauciucuri din fericire ai de unde alege,eu alerg cu YOKOHAMA PARADA SPEC 2,dar trebuie sa nu uiti ca aceste cauciucuri se uzeaza destul de repede,pe mine m-au tinut cam un sezon.
Ne cunoastem de la Szambi(prin telefon)am auzit si vazut doar lucruri bune despre tine si lucrarile tale si ma bucur ca vrei sa umblii si sub capota masinii nu doar la rochite Tongue.
Logged
sound identity
Racer
Pro-modified
*
Posts: 309

Likes
-Given: 4
-Received: 16


« Reply #13 on: February 22, 2010, 03:53:18 PM »

ce bulan esti ...auzi la el rochitze foarte tare  :)M inseamna ca amu am bagat mana la chiloti
Logged
SM-91-JDM
Super-street
***
Posts: 167

Likes
-Given: 0
-Received: 0


« Reply #14 on: February 22, 2010, 09:48:37 PM »

Depinde de indemanare poti sa o uzi in chilotei,bine,normal e vorba si de bani ca si la unele femei...
Logged
Pages: [1] 2 3 4
  Print  
 
Jump to: