Pages: [1] 2 3
  Print  
Author Topic: BMW 320d - Oradea  (Read 13644 times)
Alin86
Super-stock
**
Age: 32
Location: oradea
Posts: 57

Likes
-Given: 0
-Received: 0


« on: September 06, 2010, 05:14:39 PM »

Sal am si eu un 320d din 2004 150hp, urmeaza sa pun poze, un intercooler sport, modificarea turbinei, un soft si mai vedem ce upgrade mai pot sa-i aduc
Logged
danyman
Stock
*
Posts: 8

Likes
-Given: 0
-Received: 2


Black smoked by a diesel


« Reply #1 on: October 25, 2010, 11:16:53 PM »

La 250 cp merge lejer fara probleme cu turbo intercooler si soft, a mea este asa de aprox 60 000 de km si nu am patit nimic la motor de genu pistoane crapate sau chestii din astea si o folosesc zi de zi si am participat si la multe draguri organizate cu ea inclusiv in ungaria la kiskunlachaza. Si pentru cei de pe topicul inchis referitor la "upgrade pt 320d" da, merge si la 280 cp iar cu nitro sare de 300. Cine vrea sa vada sa vina personal sa ii arat eu nu mi-am facut nicaieri reclama la masina si la ce are pe ea.Banuiesc ca astea 2 de aici sunt singurele 320d modificate asa din romania. Daca mai sunt si altele va invit sa discutam variantele. Timpul este  pe undeva pe la 14,2 la 250 cp, 13,7 la 280 cp si cam 13,45sec la maxim.
Logged
awdpower
Super-street
***
Posts: 141

Likes
-Given: 2
-Received: 0



« Reply #2 on: October 26, 2010, 12:10:21 AM »

in sfarsit ai aparut mai Danut.
Logged

it's not about top speed......it's about how it gets there! 
vgroza
Pro-modified
****
Age: 33
Location: Cluj-Napoca
Posts: 428

Likes
-Given: 75
-Received: 18



WWW
« Reply #3 on: October 26, 2010, 03:33:40 AM »

Ceva hartiute cu timpii mentionati de tine si o fisa dyno exista ? Cand mi-e gata masina ne intalnim la o tura, ok? Numa bine Dane
Logged

Kingpinshop B.dul Eroilor nr.31/2 cluj-napoca
Isty.BMW
Stock
*
Location: Zalau
Posts: 36

Likes
-Given: 1
-Received: 1


Next ! .... please


« Reply #4 on: October 26, 2010, 07:47:49 PM »

salut ! pt. Alin 86 : baga mare ca masina poate si supoata multe , nu crapa pistoane si nici turbina daca pui de care trebuie , calculat si cu cap. diferenta dupa tuning este enorma , chiar si de 100% crestere de putere . lucrul acesta este testat si nu zic din burta.
Logged
flo
Super-street
***
Posts: 131

Likes
-Given: 27
-Received: 3


WWW
« Reply #5 on: October 26, 2010, 08:13:04 PM »

cu interne stock nu?
Logged

"If it has TITS or WHEELS it will give you problems...."
Isty.BMW
Stock
*
Location: Zalau
Posts: 36

Likes
-Given: 1
-Received: 1


Next ! .... please


« Reply #6 on: October 26, 2010, 11:20:55 PM »

flo toate internele is stock am facut modificarile fara sa deschid motorul, dar bineinteles ca nu am avut o coarja de motor sau o masina cumparata de la bijnitari , un motor bun si bine intretinuta
awdpower stii bine ce stii, bmw-urile noastre merg destul de bine (eu is cel care o facut bmw-ul cu nr de salaj....cel cu nitro) sincer sa spun nu stiu raspunsul la intrebarea ,, daaa cati cai ai ???,, pt ca nu am avut ocazia sa il pun pe dino cert e ca un timeslip de 14.21 am pe dragracing.hu cursa de la satu-mare timp obtinut fara ultimul soft si fara nitro, in rest un killist foarte lung si zic eu inpresionant pt un bmw 32d de 150cp. am aprox 25000 km facuti cu aceasta configuratie , nu am schimbat nimic in afara de consumabile, bineinteles ca folosind doar cele mai bune lubrifianti , aditivi si combustibil
alin 87 : daca tu scoti timpi de 15.60 inseamna ca tu ai deja soft tuning dar nici nu stii de el mai ales dak l-ai luat recent sau le-ai adus de afara(asa am luat si eu masina), asa timp scoteam si eu cand masina avea numai un simplu soft. Masina suporta multe (ii un lucru deja testat si pe masina lui danut si pe masina aceasta)cresterea de putere este f impresionanta chiar peste 100 %, toate aceste daca modificarile sunt calculate si facuta cu cap si mai ales si softul,  si nu modificari facute in nu stiu ce garaj de la coltu blocului de catre niste tractorist care habar nu are ce se poate face cu un diesel si normal folosindu-se numai piese de calitate
vgroza: tot respectul , stiu ca faci parte din cei ,, inca neconvinsi  ,, dar te invit sa te convingi si un dino poate o sa fac dar dupa te invit sa mi-l platesti ...dak tot te-ai oferit.
va salut si pana la alte lamuriri : BMW-UL ACESTA,  DIESEL DE 150 DE CAI MERGE MINUNAT
Logged
flo
Super-street
***
Posts: 131

Likes
-Given: 27
-Received: 3


WWW
« Reply #7 on: October 27, 2010, 12:32:07 AM »

sincer ma indoiesc (a nu se lua ca subiect de cearta ci doar ca o parere)
Logged

"If it has TITS or WHEELS it will give you problems...."
vgroza
Pro-modified
****
Age: 33
Location: Cluj-Napoca
Posts: 428

Likes
-Given: 75
-Received: 18



WWW
« Reply #8 on: October 27, 2010, 01:18:24 AM »

Sunt un om de cuvant si dupa cum am zis daca are peste 280cp fac eu cinste cu dyno-ul (aici defapt vorbeam da masina lui Dan care nu are nitro sau water-meth). Nu m-am indoit ca masina nu ar merge bine, chiar nu am spus asta, atat ca pe acest forum nu prea intalnesti oameni care sa arunce doar vorbe-n vant. Crede-ma ca eu la inceput cu loganul am avut de cel putin 100 de ori oamnei neconvinsi si inca exista, dar eu pana sa masor masina nu m-am angajat in a spune cifre si timpi. Din aproximari de genul ca daca am avut cu soft si evacuare timpul x asta nu insemna ca daca mai modifici ceva obti chiar timpul y care este presupus de tine. Iar noi cand te-am (v-am) intrebat de performantele acostor 2 bmw-uri 320D daca sunt inregistrare si figureaza undeva nu a fost chiar deloc din rautate sau ce mai stiu eu ce ci ne-am asteptat cu totii ca ai niste masuratori. Ar fi fost frumos sa vedem niste curbe de cuplu, putere, niste et-uri, 60ft, etc. Sincer nu stiu datele tehnice despre 320D sau 330D doar ca am gasit un 330D E46, masina are soft de la BRIXS,  evacuare goala si filtru Pipercross iar pe dyno a scos 202.1 cai putere la roata,254.4 cai putere estimati la motor si 557.0 nM Cuplu.
Toate cele bune si sper sa ne vedem pe 7 Noiembrie la Arad 


* cj 046012_2.jpg (119 KB, 1000x542 - viewed 371 times.)
Logged

Kingpinshop B.dul Eroilor nr.31/2 cluj-napoca
WannaDie
Stock
*
Posts: 4

Likes
-Given: 8
-Received: 0


« Reply #9 on: October 28, 2010, 10:46:12 AM »

Nu stiu ce sa zic legat de dublarea puterii si asa mai departe si de aceea nu o sa ma bag in acest subiect... oricum ce vroiam sa zic e legat de masina de care vorbeste Victor mai sus, si anume un BMW 330d cu soft Brixs (Upsolute), e ca acea masina unu la mana e modelul vechi de 330d (an 98-99) si in plus cu galeria fisurata, deci pierderi de presiune...oricum ideea e ca o masina se poate face, dar trebuie facuta cu cap...

In caz ca am uitat sa ma prezint, unii dintre voi ma stiu, altii nu, nu sunt genul care sa ma apuc de postat doar de dragul de a posta... sunt pe forum deja de mult timp, dar mai mult citesc decat scriu...cei care ma stiu personal stiu si ce masina conduc zi de zi si stiu ca nu imi place sa vb din legende si mituri urbane, cum bine stie Victor au fost destule si in cluj...

Oricum imi cer scuze daca am fost off-topic si va doresc la toti bafta in proiectele actuale si cele viitoare...
Logged
Isty.BMW
Stock
*
Location: Zalau
Posts: 36

Likes
-Given: 1
-Received: 1


Next ! .... please


« Reply #10 on: November 17, 2010, 12:33:57 PM »

Am fost ieri cu  sa masor cai la roata!!!
 
urmeaza sa pun si poze si filmarea
Logged
danyman
Stock
*
Posts: 8

Likes
-Given: 0
-Received: 2


Black smoked by a diesel


« Reply #11 on: November 18, 2010, 02:26:10 AM »

Bag eu pozele si filmarea ca-s la mine... Si nu stiu, tare mi ca ne scoatem banii pe dino de la VGROZA ..:d  dupa ce am vazut rezultatele..
Logged
danyman
Stock
*
Posts: 8

Likes
-Given: 0
-Received: 2


Black smoked by a diesel


« Reply #12 on: November 18, 2010, 02:39:03 AM »

Am facut 2 masuratori una "pe normal" care a dat 206 cai la roata adica vreo 265  cai la motor, si alta cu "setarile cam la maxim"
care a dat 256 cp la roata ceea ce inseamna aprox 320 cp la motor.  Deci corespunde 320d  = 320 cp  . La prima masuratoare tin sa precizez ca a fost fara ventilare la intercooler care a atins o temperatura cam mare dupa masuratoare, iar la a doua au fost puse chingile de acorare ca devenea serioasa treaba plus ventilator in fata, si curba de putere a iesit mult din grafic dupa cum se vede.


* 206cp.jpg (310.51 KB, 1754x1240 - viewed 225 times.)

* 256cp.jpg (497.69 KB, 2339x1654 - viewed 238 times.)
Logged
daflyer
Super-street
***
Posts: 125

Likes
-Given: 15
-Received: 2


« Reply #13 on: November 18, 2010, 08:55:14 AM »

foarte  curand o sa fie gata dyno-ul din oradea - merem toti sa vedem ce poate, multa lume e curioasa de pe aici, cu atat mai mult posesorii de
Logged
vlad_pvs
Racer
Top-fuel
*
Location: Oradea
Posts: 543

Likes
-Given: 17
-Received: 22



« Reply #14 on: November 18, 2010, 10:53:41 AM »

Am facut 2 masuratori una "pe normal" care a dat 206 cai la roata adica vreo 265  cai la motor, si alta cu "setarile cam la maxim"
care a dat 256 cp la roata ceea ce inseamna aprox 320 cp la motor.  Deci corespunde 320d  = 320 cp  . La prima masuratoare tin sa precizez ca a fost fara ventilare la intercooler care a atins o temperatura cam mare dupa masuratoare, iar la a doua au fost puse chingile de acorare ca devenea serioasa treaba plus ventilator in fata, si curba de putere a iesit mult din grafic dupa cum se vede.

Ala e dyno ala de la piata de masini pe care se face si test de frane ?
Logged

Fun is not a straight line
Pages: [1] 2 3
  Print  
 
Jump to: