Pages: 1 2 [3]
  Print  
Author Topic: BMW 320d - Oradea  (Read 13428 times)
Hexer
Top-fuel
*****
Posts: 839

Likes
-Given: 3
-Received: 44



« Reply #30 on: December 17, 2010, 12:49:24 PM »

turboul e custom, in mariaea asta nu ai compresorul ala.
Altfel de pe met e200-220 cdi is cele gt18, iar partea rece, compresorul trebue de pe un V6 tdi si imbinat.
Daca put tubina de pe V6 o sa ai lag mare si intre peste 2500 turbina, pe strada si limitatorul original....nu e alegere buna.

Daca vrei putem face unul custom tie dar dureaza...si nici pret nu pot sa spun ca lucram din ce gasim...adica nu e nou, sau daca vrei is noi dar ala e scump rau.
Logged

My Shop: Hexers Lab

On: FaceBook
Alin86
Super-stock
**
Age: 32
Location: oradea
Posts: 57

Likes
-Given: 0
-Received: 0


« Reply #31 on: December 17, 2010, 02:03:33 PM »

din cate am inteles se poate pune turbo de pe 330d si eventual paletele marite acum sa vad, daca poti sa imi faci unul custom dar nu de pe v6 ci tot de pe bmw dar cu alte configuratii, palete marite, parametrii etc.. sa intre tot la 2000 turatii nu peste ca dupaia intervine lagu
Logged
Hexer
Top-fuel
*****
Posts: 839

Likes
-Given: 3
-Received: 44



« Reply #32 on: December 17, 2010, 04:56:52 PM »

Si ce crezi, de pe un 3000 unde o sa intre...garantes ca sub 2500 nimic

Idea e sa cautam un turbo de pe un motor un pic mai mare decat ce avem pe masina si pe ala sa punem partea rece mult mia mare decat cel orig...astfel ai dop in evacuare iar daca vrem tutere mare trebue compresor mare...
Logged

My Shop: Hexers Lab

On: FaceBook
vgroza
Pro-modified
****
Age: 33
Location: Cluj-Napoca
Posts: 428

Likes
-Given: 75
-Received: 18



WWW
« Reply #33 on: December 18, 2010, 05:05:43 AM »

Cum zice si Zoli, nu poti aveam ambele lumi si cai multi si turbina sa intre pana in 2500, de aceea trebuie facut un turbo custom ca sa imbini placutul cu utilul
Logged

Kingpinshop B.dul Eroilor nr.31/2 cluj-napoca
Alin86
Super-stock
**
Age: 32
Location: oradea
Posts: 57

Likes
-Given: 0
-Received: 0


« Reply #34 on: December 19, 2010, 05:34:59 PM »

ok , atunci o sa am nevoie de unul custom dar sa imi lasi un pm cu nr tau de tel daca te ocupi si sa vb de unde iau si intercooleru si evacuarea
Logged
Alin86
Super-stock
**
Age: 32
Location: oradea
Posts: 57

Likes
-Given: 0
-Received: 0


« Reply #35 on: December 21, 2010, 05:32:52 PM »

mia mai specificat isty bmw cateva componente si sunt undeva la 1500 euro nu la 2500 cum a zis el all inclusive mi se pare cam mult
Logged
danyman
Stock
*
Posts: 8

Likes
-Given: 0
-Received: 2


Black smoked by a diesel


« Reply #36 on: December 25, 2010, 08:31:53 PM »

da de unde. nu-i valabila teoria cu lagu.. La mine intra chiar mai jos decit cea originala la 1800 rpm incepe si de tot intra pe la 2400rpm. Acuma problema o inceput sa fie ambreiaju la cuplu asta, tocmai l-am rezolvat fara sa mearga pedala mai greu ca nu vreau ceva ca pe audi. Ideea i ca e foarte mult de lucru si la reglaje si eu m-am chinuit mult sa fac configuratia corecta nimeni nu stie , presupune,.. ideea e ca am invatat pe timpul meu pe banii mei. Trebe neaparat GT1 diagnoza originala de bmw . Acum caut un senzor de presiune turbo ca asta care e acuma nu stie mai mult de 2599  mbar deci 1,6 bari, si a mea urca pina in 2 bari.
O trebuit sa fac softu in asa fel incit sa nu-mi dea eroare de "positive deviation boost pressure" si sa comande injectoarele si peste 1,6 bari. Oricum n-o fost usor.. dai de probleme pe parcurs si le corectezi.
Logged
Isty.BMW
Stock
*
Location: Zalau
Posts: 36

Likes
-Given: 1
-Received: 1


Next ! .... please


« Reply #37 on: February 04, 2011, 10:12:23 PM »

salut alin ce ai mai facut la masina . ai inceput sa lucrii la el sau ce ai mai cumparat ? eu cred ca peste 2 sapt ma duc in ungaria sa imi iau ceva piese pt o modificare asemanatoare , daca nu gasesc aici pe la noi , daca te interes ceva dani un mes sa vb.
Logged
Pages: 1 2 [3]
  Print  
 
Jump to: