Pages: 1 [2] 3 4 ... 25
  Print  
Author Topic: Mk2 new project 1.8 turbat - Oradea  (Read 49446 times)
Hexer
Top-fuel
*****
Posts: 839

Likes
-Given: 3
-Received: 44



« Reply #15 on: December 13, 2010, 09:01:42 PM »

Set de suape:
Admisie 12 x 40e
Evacuare 8 x 60e
Tacheti mechanici aroape 1000e
Arcuri 400
Axe cu came 6-800e
Porting 600e
Refacut scaunele de supape, daca se poate mai eprformante 500e

Bloc motor:
Alta pompa de ulei, preferabil la puterea asta pe drag una dry sump 2000e
Biele si axe cam 1500 minim (asta daca nu vrei chinezie)
Firering, prezoane si alta garnitura de chiualsa 600e
Refacut prinderile de la arbore din CrMo, 5 bucati la 300e
Facut cusca si prezoane la partea joasa 300e

Asta e in mare...si deja suntem la 10.000 si delicatelele inca nici nu is pe lista...si asta trebue sa ai ca sa atingi 300 cai / litru...altfel iti moare dupa 2-3 curse sau nu scoti puterea.

Mai trebue in 20.000 si faci o masina de low 10s
Logged

My Shop: Hexers Lab

On: FaceBook
vlad_pvs
Racer
Top-fuel
*
Location: Oradea
Posts: 543

Likes
-Given: 17
-Received: 22



« Reply #16 on: December 13, 2010, 09:10:50 PM »

Hexer ai sa vezi ca se poate face performanta si cu un buget MULT mai mic, uita-te de exemplu la MUU care a participat tot anul 2010 la absolut toate cursele cu rezultate notabile avand motorul stock. Si sa zici ca 2.0 TFSI nu e performant.......este in ungaria vre-un 2.0 turbo 4x4 mai rapid?
In fine, sunt o gramada de exemple prin strainatate de 1.8t cu investitii nu foarte mari dar performante bune.

Oricum tinta nu este o putere exagerata, ( sunt in state o gramada de 1.8t cu 350 whp si motor stock ) ci o masina echilibrata de drag care sa puna puterea jos  
Logged

Fun is not a straight line
Hexer
Top-fuel
*****
Posts: 839

Likes
-Given: 3
-Received: 44



« Reply #17 on: December 13, 2010, 09:23:47 PM »

Eu nu vorbesc de masini de 12sec...sau 4x4

Nimeni nu cheltuie pe bani pe motoare noi, masini noi in ungaria, cumpere unul mai vache si fac o masina de 10-11 sec.

MUU cu cat bani are in S-ul investit si pretul masinii ar putea sa cumpere sau sa faca o masina de low 10s garantat.

la 25000e de vanzare masina lui F1 psiti...la 1000 cai si low 9s
Logged

My Shop: Hexers Lab

On: FaceBook
ghita 997 turbo
Racer
Stock
*
Location: oradea
Posts: 35

Likes
-Given: 0
-Received: 2



« Reply #18 on: December 13, 2010, 11:37:48 PM »

la Pisti merge masina 2 runde iar a 3 se rupe ceva si ce satisfactie are din 10 curse cu mine 6 le-a pierdut ,din cauza masinii
Logged
sound identity
Racer
Pro-modified
*
Posts: 309

Likes
-Given: 4
-Received: 16


« Reply #19 on: December 14, 2010, 12:18:32 AM »

Hexer man ....stop....ca io is incepator in curse degeaba am la active vreo 10 etape dar am inca de invatat multeeeee....uite chair a cum trec inapoi la incepatori ca la  primele  curse deoarece voi avea schimbator manual deci Deja o ratare si hop am un minus ce la dsg era un mare plus.nu imi permit sa investesc nici jumatate din suma pe care o enumerai vom vedea ce si cum se poate.am un var in America care e si el in domeniu si ma ajuta cu discounturi bune de la firmele comercializante cand ma decid si dispun financiar.sincer acest proiect va derula incet si cu ceea ce trebuie cat de cat,nu neaparat vreau 5-6 sute de cai ci forta in turbina sa impinga tareeee,eu am vazut de Mai multeeeee ori ce inseamna forta in plus care e si posibil de pus jos.sincer cel Mai mult ma doare problema cu cutia ca nu rezista.am vb cu omu ce a facut cutia Lu pisti F1 din ungaria si Asa lejer vorbea de 2500 de europene de numa.asta mi-a sucit putin situatia.oricum nu vreau sa promit nimic incerc sa realizez un mic proiect care de il pun pe trailer si se rupee ceva sa nu imi fie mila sau sa fac si eu un bourne canlumea la start si sa ii dau fara mila..zice unguru cu cutia ca de o face imi stoarce turbina la maxim si imi promite intre 195-205 minim pe finish in a 4 a.darrrr dezavantaj ca nu o Mai duc pe roti nicaieri.ce fac?io nu am bani de trailere si dealea ca pe strada nu o pot duce.sincer de fac un 13 cu investitie minora ce am in plan as fi multumit.nici 13 nu e usor.   
Logged
Hexer
Top-fuel
*****
Posts: 839

Likes
-Given: 3
-Received: 44



« Reply #20 on: December 14, 2010, 12:49:58 AM »

Eu din ce am auzit am inteles ca vrei ceva mai destept de acum si nu in 3-4 ani, de asta am zis ca nu cred ca era ceea mai buna alegere motorul, mai ales daca vrei dedicat pe drag.

Cu cutia manuala nui treaba, pui un ambreaj bun si in 10-15 plecari inveti cum e, in schimb problema e in trepte, si etajarea lor...nici eu nu stiu sa fac cutie sub 2000e, dar asta , atat costa si dupa 3-4 cutii sparte si platit treler toti o fac, ori meg de fun la drag. La asta mai vin 500-600e pentru planetare si pentru un ambreaj care tine inca 4-500e. Asa scoti transmisie la 3000e ce nu e considerat mult, avand in vedere ca castigi mai mult timp din asta decat la un upgrade de 350 la 450 cai...

O parere personala ar fi sa o faceti syncro, in romania fwd/rwd nu prea are viitor in urmatorii 2 ani si astfel nici nu trebue sa pui cauciucuri de drag.


Ar fi frumos sa fie o masina dedicat drag si nu masini de strada care merg asa cum merge o masina turbata...lada samara aspirat cu motor de 1.6 8v scoate timti cat scot multi cu masini de strada la 300+ cai...





bafta si astept ce o sa iasa din proiectul asta.
Logged

My Shop: Hexers Lab

On: FaceBook
Hexer
Top-fuel
*****
Posts: 839

Likes
-Given: 3
-Received: 44



« Reply #21 on: December 14, 2010, 12:53:00 AM »

la Pisti merge masina 2 runde iar a 3 se rupe ceva si ce satisfactie are din 10 curse cu mine 6 le-a pierdut ,din cauza masinii
Nici eu nu pot sa inceleg cu omul ala...tot ii zic sa facem un set de planetare si nu mai are treaba...e incapatanat omul...dar si asa e campion national pe 2010...deci pana la urma are dreptatea lui.

Dar nici Honda sau Fiesta nu sta mai bine cu fiabilitatea, dar la ce ne asteptam, puteri peste 300 cai/litru si la ce cuplu fac...putine transmisii tin.
Logged

My Shop: Hexers Lab

On: FaceBook
sound identity
Racer
Pro-modified
*
Posts: 309

Likes
-Given: 4
-Received: 16


« Reply #22 on: January 04, 2011, 10:43:21 PM »

Tiptil incet incet achizitionam maruntaiele cum ar fi un large port admisia de pe un alt tip de cod motor diferenta este enorma parerea mea ca si locasuri de dimensiuni,o asemenea piesa cu o urmatoare marime sau asa zis ideala sunt cateva sute de dolari buni dar deja utilizand experienta celor enumerati in sprijinul meu am economisit deja cateva sutitze de dolarei calumea departed aceasta piesa a fost cu totul cu transport cu tot 270 lei.O alt a surpriza ieftina si utila a fost un ceas idem cu cel al lui domi acel mare si borcanos cu turometru pana-n 11 mii de ture ce l-am cersit dupa un Opel cu motorul de 1.2 u ditamai busola pi bord evacuate Remus si multe alte jucarii minore ce au fost scoase de anteriorul proprietar,infine jucarii ieftina incet incet se aduna cand tre sa comandam grosul va fi mai dureros...........e lunga iarna dar parca azi Maine pornim motoarele pentru curse si inca nu stau nici cum .......un sponsor ceva?pentru incepatorii 
Logged
brummy
Racer
Top-fuel
*
Age: 39
Location: Arad
Posts: 536

Likes
-Given: 27
-Received: 36


in rust we trust!


« Reply #23 on: January 04, 2011, 11:18:41 PM »

teh kopasz.. amandoi avem idei si teluri si buget redus, sau mai binezis "mic" in cazul meu. fa masina sa traga bine si sa iti faca placere, sa iti aduca zambet pe buze   oricum am vazut multe 1.8t din familia vag care cu mici modificari mergeau bine.
si hexer are dreptate, dar sa nu uitam ca el vede doar "superlativul".. daca faci o masina cap-coada dupa el iese scump dar de calitate  
Logged

Astra F GT
sound identity
Racer
Pro-modified
*
Posts: 309

Likes
-Given: 4
-Received: 16


« Reply #24 on: January 05, 2011, 08:50:00 PM »

Multi cititi si nu spuneti o parere ceva  nu vorbiti cu incepatori ha?nui bai mai vorbim noi ... ma antrenez
Logged
vlad_pvs
Racer
Top-fuel
*
Location: Oradea
Posts: 543

Likes
-Given: 17
-Received: 22



« Reply #25 on: January 06, 2011, 09:56:39 PM »

Lista e lunga Sandule, dar iti garantez ca la sfarsit va merita pe deplin totul, si nu vei avea prea multi adversari la grupa ta ( in Romania bineinteles ) 
Logged

Fun is not a straight line
Kelu
Staff
Top-fuel
******
Age: 40
Location: Bucuresti - Constanta
Posts: 701

Likes
-Given: 25
-Received: 38



« Reply #26 on: January 06, 2011, 11:02:39 PM »

Grupa fiind? 
Logged

Opel GT - Best E/T:13.30
Hexer
Top-fuel
*****
Posts: 839

Likes
-Given: 3
-Received: 44



« Reply #27 on: January 06, 2011, 11:12:28 PM »

Om trai si om vedea...spor la munca.
Logged

My Shop: Hexers Lab

On: FaceBook
sound identity
Racer
Pro-modified
*
Posts: 309

Likes
-Given: 4
-Received: 16


« Reply #28 on: January 07, 2011, 11:03:44 PM »

Moreee.....nu ai incredere in incepatori?vlad a exagerat oleaca da ma voi stradui pentru mine  
Logged
sound identity
Racer
Pro-modified
*
Posts: 309

Likes
-Given: 4
-Received: 16


« Reply #29 on: January 24, 2011, 01:02:34 AM »

Temporar imi retrag afirmatiile de mai devreme...
Momentan stagnez inca darr cum incep ceva promit evolutie rapida...
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 ... 25
  Print  
 
Jump to: